Излезе WordPress 2.5

Се појави најновата верзија на WordPress – 2.5.

Има многу нови опции, а постоечките се подобрени. Нешто се зборуваше и за подобрување на мулти-лингвалноста, ќе видиме кога ќе испробам. Веќе е симнат.

Да не повторувам, еве нешто повеќе овде.

7 Responses to “Излезе WordPress 2.5”


  1. 1 darko156 Март 31, 2008 во 3:27 pm ч.

    Го стаив ама на прва рака нешто не ми направи мерак. Знам дек го правеле поише за почетници да се полесен, ама некако ми е поспор. ќе видиме може и ќе ми легне 🙂

    сега за сега не блогот кој најмногу го користам 🙂

  2. 2 Ванчо Орданоски Март 31, 2008 во 4:46 pm ч.

    А јас, за жал, ништо не најдов во врска со олеснување на мулти-лингвалните блогови. 😦
    Но, сè на сè, не е лошо. Барен TinyMCE е верзија 3.0, подобрено е управувањето со медиа (слики, видеа, звук …). Ќе видиме.

  3. 3 Ицко Април 4, 2008 во 3:55 pm ч.

    Јас моментално имам проблеми со серверот, а покрај тоа не знам ни главата кај ми е, ви најавувам дека ќе исчезнам некое време

  4. 4 zborovi Април 6, 2008 во 10:13 pm ч.

    тапа е новата верзија.
    административната тема полоша неможе да биде.
    управувањето со блогот сега бара повеќе кликови од порано, што е фрустирачки.

  5. 5 zborovi Април 6, 2008 во 10:14 pm ч.

    административната тема = theme, template

  6. 6 Ицко Април 10, 2008 во 10:31 am ч.

    Дури денес го разгледав новиот 2.5, мислам дека не е лош, нема ништо сменето освен позициите. Не е лошо да се тестирам па макар и да си подигнете локал сервер. Башка, треба да се изработи тема и да се помогне на една корисничка на Вордпрес. Ако сака некој да и помогне нека пише на новата гугл група на тимот: mkwpteam@googlegroups.com

  7. 7 alifaan Април 10, 2008 во 12:15 pm ч.

    Не сум приметил некоја голема разлика али со fluencyadmin plugin изгледе ного убаво и задоволен сум 😛


Напишете коментар

