Предлог за plugin: Frontpage Slideshow

Уште од самиот наслов заклучивте што предлагам јас. Тоа е Frontpage Slideshow plugin, со кој ќе се овозможи едноставно, интресно, анимирано прикажување на најполуларните вести од некој блог.

Ваков plugin за WordPress не сум сретнал досега, но она за што се залагам јас а се надевам и вие, просто речено копија од постоечкиот plugin за Joomla. Демо од овој plugin можете да видите овде.

На официјалниот форум на joomlaworks, од кој е направен плагинот пишува дека можно е и користење и за WordPress но јас пробав и не успеав во тоа. Затоа предлагам да се направи овој плагин, целосно приспособен за WordPress.

Доколку има заинтересирани, јас сум за, доколку нема или пак оваа идеја не е нешто позначајно кажете нешто и да се фатиме за рабта, кој колку може толку.

2 Responses to “Предлог за plugin: Frontpage Slideshow”


  1. 1 Ицко Април 10, 2008 во 10:32 am ч.

    Одлично, ми треба ова… ајде ти стојам на располагање 🙂

  2. 2 Ицко Мај 8, 2008 во 10:34 am ч.

    Мајсторе до кај е ова плагинче, тука сум јас за помош…


Напишете коментар

